Ya kötü mü bilmiyorum klomenden sonra gittim yumurtalarım suan büyüyüp Gelişmediğini ama daha erken oldugunu ileriki günlerde büyüyebilecegini söyledi tekrar p.ertesi çagırdı 😊😕 ve bissürü yumurtan var dedi bu iyi bsey dedi😌☺️ Kuru incir aldım incir yiyecem gelişsin diye başka öneriniz varsa alırım 🥰🥰🙏🏻