tugcecee Kızlar meraba dün acile gttim kan testi için netleştirmek istedim ama doktor yapmıyoruz dedi bende nasıl yapıyordunuz dedim yarın sabah ücretli vezneden yaptırabilirsin dedi böyle saçma bişey gerçekten varmı sağlık ocağnda flan yaptrablir miyim bunu
Deletedmom355 tugcecee bizim burda da acilde yapılıyordu normalde geçen yıl yapmama kararı almışlar en son gittiğim de artık yapılmadıgını söylediler. Hastanemizin aldığı bir karar yarın kadın doğumda yaptırabilirsiniz dediler
Unlukacar tugcecee canım çok normal acilden giriş yaptırman için acil bi durum olması lazım gebelik testi acil durum değil diğer türlü kadın doğum bölümü polikliniğine gitmen lazım yada en güzeli sağlık ocağına gidebilirsin
Deletedmom355 tugcecee bnce de saçma ama büyük ihtimal sürekli günü gelmeyen hanımların test yaptırmasından kaynaklı bir durum diye düşünüyorum :)
Semrafiratgokbudak tugcecee canım devlete olee yapmıyorlar bende de olmuştu ben kasıklarım agrıyo mıgdem bulanıyo demıstım evlıyım demıstı test istemişlerdi, 😊