Kasım annesi olmayı beklerken bir anda doğuma alındım ve dogum hikayemi yazmaya karar verdim.
18.haftadan itibaren suyum her zaman azdı ve havuc suyu ile biraz yükseltmeyi basarabildim. Ancak bu seferde gebelik sekerim cikti. Anlayacaginiz normal bir hamilelik geciremedim ancak her zaman cok aktif, hareketli bir hamile olmaya özen gösterdim.
35.hafta da doktorumuz gebelik suyunun sınıra yaklastigini ve bebeğin hemen alması gerektigini söyledi.. biraz inatlasarak 5 gün daha bekletebildik fakat her gün nst ye ve ultrasona girdim.. 06 ekim salı günü yarın kesin olarak alıyoruz dedi.. Carsamba günü yani 07 Ekim de oglumuz bize 3. Evlilik yildonumu hediyesi olarak geldi.
Spinal sezeryan planlamistik ancak bazi saglik problemlerimden dolayi narkoz almak zorunda kaldim.. uyanmam cok kolay oldu. Hic taskinlik yapmamisim en cok korktugum sey basima gelmedigi icin sevindim. Bebegimiz 2550 gr 48 cm dogdu.. sagligi yerinde olmasina ragmen oksijen almasina karar verildi ve kuveze alindi.. daha sadece bir kere girebildim yanina😔
Dogumu maltepe medical parkta yaptim.. doktorumuz mehmet akif sargin alaninda kesinlikle cok iyi. Her sorunuza cevap veriyor ve sizi her zaman sakinlestirmeyi basariyor.. iyiki yolumuz onunla kesismis. Hastaneden genel olarak memnun kaldim diyebilirim, bir sorun yasamadim.
Ozellikle sezeryan dogum yapacaksaniz mutlaka gecelik alin yaniniza daha rahat ediyorsunuz. Gaz cikarmaniz taburcu olmaniz icin cok onemli, kayisi kompostosu size yardimci olacaktir.. agriniz ister istemez fazla oluyor ancak hareket ederek azaltabilirsiniz. Biraz kendinizi zorlamalisiniz. Depend kulotlardan almadigima pisman oldum ve normal ped almistim yanima, yeterli olmadi. Sutum hala gelmedi.. vakumlu pompa yeterli olmadi bugun elektirikli alip deneyecegim.. malesef bebek icin goturdugum hicbir seyi kullanamadim.. insallah saglikla hastaneden cikinca doya doya opup, kullanacagim hepsini.
Allah isteyen herkese bebek sahibi olmayi nasip etsin ve saglikla kucaginiza alin..