Fatmanurdnsmz Kızlar dün gece çok yoğun olmayan peceteye sürülen bi kanamam oldu hastaneye gittim doktor uştrastonla baktı alttan muayene etti şuan kanamam yok çok şükür ama hastaneden cıktıgımdan beri kahverengi akıntı gibi bişey geliyor bu normal mi
edaelifokmn Fatmanurdnsmz bence normal canım geçen hafta perşembe kanamam oldu 1 gün hastanede yattım günde 3kez progestan, haftada 2 kez iğne oluyorum birkaç gün önceye kadar kahverengi akıntım devam ediyordu 1-2 gündür çok şükür kahverengi akıntımda durdu