Kızlar dün akşamdan beri aşağı bölgede değişik bi acı var hareket ederken canım çok acıyor oturduğum yerden zor kalkıyorum yatarken bile dönemiyorum yururkende canım çok acıyor neden acaba gitsem mi doktora 36 haftadayım 35 de nst de sancılarım 80 cıktı ama ağrı hissetmemiştim doktor da normal bunlar demişti beklesemmi bilemedim