Mrb kızlar 3 düşük yaşamış biri olarak şuan çok tedirginim.2 ekim cuma günü kan verdim beta 56 çıktı adetime 4 gün vardı 6 ekim adet tarihim.Kan pıhtılaşması var bende doktora gittim iğne yazdı corasprin zaten kullanıyordum ona da devam et dedi.iki günde bir artışa bakalım dedi doktor.Pazartesi değerim 133 çıktı gidiş iyi dedi doktor bu arada lekelerim vardı fitil kullanıyorum dünden beri de hiç leke yok göğüslerim çok hassas hamilelik belirtileri yaşıyorum.Dün kan verdim değerim 50 ye düşmüş çok tedirginim bu hiç iyi bi sonuç değil.Acaba yanlışlık mı var diye düşünmeden edemiyorum kanama leke hiçbir şey yok.Böyle değeri çıkıpta tekrar düzelen var mı? Pazartesi tekrar gidip kan vercem umudum var yüksek çıkacağına hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum artık 😞