Sabah tam evden çıkacağım sırada elektirikler kesildi. 7.kattan aşağı 15 dakikada anca indim🤭Sonra baktım ki durakta köpek var bu kez de ondan kaçtım😒Normalde eşim gelecekti ama nöbet çıkışı olduğu için gelemeyecekti ki ne göreyim dayanamamış hastaneden doğruca yanıma gelmiş🤩İşte aldıklarımıızz❤️