Herkese merhaba arkadaslar erken dogum yaptim ama hikayemi paylasim dedim dun biz tam 34 haftalık olduk ve acil sezeryana alındık çünkü bizde gelişme geriliği vardı doplerimizde bozukluk vardı bu haftaya varmayı bekliyorduk zaten hamd olsun bebeğim sağlıklı doğdu ama az kiloda olduğu için küveze alındı 4 doz ciğer geliştirici olmustum ondan dolayı solonum sıkıntımız yoktu çok şükür doğduğunda ağladı oan dünyalar benim oldu ve anne oldugumu tam o an anladım ve bende yavrumla ağladım 🤭inanılmaz bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin ınşallah sezeryan oldum ve inanılmaz zorlaniyrojm kanamam sezeryandan olsa gerek çok az akıyor
Öyle işte kızlar yazarken bi kusurum olmuşsa af ola bana ve bebeğime dua bekliyorum inşallah sağ sağlım sağlıkla çıkar kuvezden selametle kalın 🌸🤲🖐