Nurkiz folbiol kullandım tabi bununla beraber Pregnomarin multivitaminde kullanıyordum. 3. ayımda doktorum folik asidi bıraktırdı kullamdığım vitaminin içinde de folik asit varmış 2 doza gerek yok dedi. Şuan günde 1 tane Pregnomarin multivitamin kullanıyorum :))