Epifenomen Enfal evet canım vardı ama bizim gittiğimiz bim de 1 taneydi onu da biz aldık, 129 tl idi😌
Edtu94- aylinsss ideal bence kuzum.. fileyi takamadim bi turlu 😂😂😂 en son taktım gergin oldu sağlam mi bilemedim 3 yaşına kadar kullanırız ya bence o kuveti
Beker nisanmaral Ay olsun al koy ne olacak sanki ben bilerek emzik almadım tutmuyor bazen dediler garanti olan avent dediler ondan almadım ama alsamıydım bilemedim 🙈
Beker Mahbuss çok güzeller hayırlı olsun canım nevresimin yeri nasıldı ben anlamadığım için alamadım ya ama deseni çok hoşuma gşttş
Epifenomen zeyzey95 https://imgyukle.com/i/5U2I98 https://imgyukle.com/i/5U25zn Çok büyük de değil küçük de değil canım ortalama 😌
Fndkkrdu aylinsss ya valla ben hiç kullanmadım ben insanların dediğine göre söyledim görümcemde almış banyoda bı problem olmaz bence ben şuan kirada oturuyorum evim doğalgaz sobalı o yüzden göze alamadım mecbur salonda yikayacagim tasinana kadar o yüzden almadım ben tıpalıyi canim
Asliahmet Beker biberon , emzik , dustan sonra kurulamak icin havlu , 8 tane agiz mendili , 3 lu corap ☺️🦋