denizel Merhaba canm Allahın iznyle inş. O güzel haberi alırsın. Benm en son adet tarihim ekimdi. Kasım ayında adet olmadm doktra gitmedim ama evde hep test yaptm negatifti. Aralık ayı geldi hala olmamştm doktra gittim kan testi muayne falan oldm yine sonuç negatif ve söktrcü kullandm. Söktrücüyü kullanalı 2hafta geçmesne rağmen hala adet olmamştm ve memlekete gittim gittik eşimle gider gitmez doltra gittim ve doktra anlattm daha ultrasona baköadan söktrcü kullanp hala adet olmadysan hamilesin dedi bnde imknsz o kadar test kan testinde çıkardı dedim. Muayene ettinde 4 haftalık keseyi gördü ve ben şok doktora o başka bişeydir bile dedim o an😱 yani benmde ne kanda ne testte ne ultrason da belli olmştu canm arkdşlarm daha kese yokken hem testte hem kandaki sonçta öğrenmişti ve daha çok yeniyken öğrenmişlerdi. Umarım sende böyle bir şok yaşarsın hayatımdaki en güzel şoklarından biriydi. Rabbim sana ve isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın🙏