Merhaba öncelikle hepinize mutlu günler dilerim kızım 10 aylık olmak üzere ve benim onu sütten kesip biberonla mamaya alıştırmam gerekiyor :( çünkü 2 aylık hamileyim. Doktorum raporlu mama önerdi yaşıtlarına göre kilosu düşük sağlığı yerinde ama çok şükür acaba nasıl alıştırabilirim öneriniz var mı. İştahı yerinde bi bebek ek gıdayla ilgili problemim olmadı bugüne kadar şuan sadece uykuya geçtiği zamanlar emziriyorum ama onu da yapmamam gerekiyor mamaya alışması için önerilerinizi bekliyorum ♥️