Kızlar merhaba 🥰 ben de mide bulantısı yorgunluk halsizlik kasıklarımda ağrı ve ara ara lekelenmeler oldu test yaptım negatif çıktı ama bu belirtiler hala sürüyor. İlerleyen zamanda tekrar test yapıcam. Hamilelik belirtileri değil mi yaşadıklarım ya da siz de nasıl oldu hamilelik belirtileri 🙈🙈