Krizantem_ Merhaba bugün adet gecikeli 1 hafta oluyor. Oglen hastaneden randevu almistim .Dün test yaptırdım 356 cıkmış. Cok mu düşük moralim bozuldu .
AABT Krizantem_ yol canım önemli olan nasıl artığı bu hcg kişiden kişiye değişen bir horman başkalarına kıyaslamak doğru olmaz ☺️
Cns_33 Krizantem_ canm hic korkma benmde oyleydi gec dollenme olmus sanirim hatta doktor ultrasonda adet tarihimi ileri bir tarihe attiki bebekle ayni olsun diye onemli olan 2 katina yakın artmasi insallah guzel haberler alirsn🤲🏻🌝
haziranin25i Krizantem_ bence normal. Kan değerinin 2 günde 1 artıyor mu diye takip et kuzum 💕 2 günde 1 iki katına çıkıyorsa değerin sağlıklı gebelik başlangıcıdır 🧿💜
Krizantem_ AABT Gerçekten mi üzüntüden ağlıyorum bugün son adet tarihime göre tam 5 haftalık oluyor. Bin küsürlerde çıkanları görünce korktum.
flowers Krizantem_ takilma lutfen yuzde 60 en az artarsa iki gun sonra sorun yoktur ben bu degerlere cok takildim 7 kez kan verdim yok az artti bilmemne agladim uzuldum derken kalp atisini bile duydum kendimize yapiyoruz ne yaparsak stres yapma iki gun sonra mutlaka ayni yerde ayni saatte tekrar kan ver
Krizantem_ AABT İnşallah canım içime su serptin. Kese görünmez mı o zaman ben bugün ilk randevuma gidecektim ama değer çok düşük olduğu için göremez miyim?
AABT Krizantem_ canım 900 degerde vajınal 1900 ustu degerde de karından ultrasonla genelde gorulur kese sımdı cok erken hıc gerek yok sen folık asıtını iç bekle biraz
_aycaccelik Kuzum kişiden kişiye gerçekten değişiyor benimki de ilk haftalarda bin küsürlerde çıkmıştı kuzeniminki yüzün altında çıkmıştı 1 hafta sonra onun da gebe olduğunu öğrendik ki hiç ihtimal bile vermemiştim sen düşünAllahın izniyle olmuştur inşallah ❤️
Krizantem_ _aycaccelik Inşallah canım çok teşekkür ederim testi tekrarlayacağım 2 gün sonra artar inşallah.
Gaye5678 Krizantem_ gec dollenmedie muhtemelen. Bazen 14. Gunde yumurtamiyoruz. Yada iki kere yumurtlayan bile oluyormus. Hic korkma allahin izniyle bise olmaz. Ben 3 kere kan verdim 2 gunde bir.
Krizantem_ AABT Randevum bugündü. Iptal edip haftaya aldım yani gitsem de göremeyecektim demek ki vajinal bile. Folik asit kullanmıyorum henüz doktora gitmediğim için,haftaya başlasam geç mi olur
kucukfindik Krizantem_ daha çok yeni olduğun için düşük bende ilk yaptırdımda 245 çıkmıştı şuan 13 haftalığız ❤️
Krizantem_ kucukfindik 2 gün gecikip 250 300lerde çıkanları görünce çok düşük sanmistim neyse ki normalmiş çok şükür:)
AABT Krizantem_ bence hemen al eczacın yönlendirir şu sıralar oluşuyor zaten hemen hemen aynı bütün markalar mesela ben folidoce kullanmıştım