Benim de benzer bir durum oldu. Adetim bir gün gecikmişti. Herhangi bir test yapmadım. Gecesinde adet oldum. Normalde de sancılıdir ama bu defa çok daha kotu bir sanciydi. Ağrı kesici de etki etmemisti. Geceydi ve koronanin en aktif dönemiydi diye korkudan hastaneye de gidememistim..adettir demiştim. Sabah uyandigimda avuç icim kadar pembemsi bir parça dusmustu. Ve o ay 15 gün boyunca kanamam devam etmişti azar azar ve leke şeklinde. Hep aklıma takılır, neydi o diye. Hemşire arkadaşım büyük ihtimal kimyasal gebelikmis dedi.. ki ilk defa orda duymuştum kimyasal gebeligi