kedilibiranne 39+6 sabaha karşı hafif kanamamla birlikte suyum geldi bir saat içinde hastaneye geldim.Nst ye girdim sancım çıkıyor ama ben birşey hissetmiyorum. Açılmam olmadığı için doktorum sunni sancı takacak şimdi benim için dua edin olur mu 🌺
Ebrarela_1963 kedilibiranne RABBİM gözünden korkuyu alıp gönlüne inşirah ferahlığı versin inşaALLAH arkadaşım sende bizim için dua et ALLAH yardımcın olsun sağlıkla gelsin inşaALLAH 🌼🤲