Selam kızlar, 6 aydır cocuk düşünüyoruz doktora gittim alttan muayene etti akıntın var biraz dedi onun için fitil verdi eşim içinde aynı şekilde enfeksiyon için ilaç verdi. Birde glucophage diye bi ilaç verdi. Hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş sanırım. Kullanan var mı şeker ilacı galiba biraz korktum acaba daha erken mi bu ilacı kullanmam için. Araştırdm biraz pkolular kullanıyormuş. Benden tahlil falanda istemedi sizce ne yapmalıym.