Elif_su Sende bendensin 🌹 Tip1liyim bende insülin bebeğr geçmez hiç korkma, 13+0 oldum bende maşallah sıkıntımız yok 3aylık şeker yani hba1c bile 11.8 le kaldım şükür sıkı diyet diyemem ama dikkat ettim baya 6.7ye düşürdüm. Sorularını dinleyebilirim elimden geldiğince yanıt olurum sana 🙏🏻