Bekleyenler 11+6 gebeliğim. Otobüste düştüm dizimin üstüne. Bebeğime bir şey olmuş mudur? Kanama ağrı vs yok. Yarın ikili test için gideceğim doktora. Şimdi gitmiyorum.
NaimeYilmaz Bekleyenler Allah korur 🙏 olcagı yoksa hıc birşey olmaz ıcını ferah tut ben dun gece kapı koluna şiddetlı carptm karnımı boydan boya yarıldı şükür bebısım iyi karnına dusenler bıle blıorm Allahtan olcagı yoksa olmuor
Zee88 Bekleyenler benim3 yasında oğlum karnıma zıpladı,otobüs ani fren yaptı bi adam dirseğiyle kolunu resmen karnıma vurdu fln..ama Allah koruyor dr a sordum o suyun içinde merak etme dedi..inşallh seninde sorun yoktur merak etme
EmineeMirayy95 Birkac saat takip edin. Kanamaniz koyu akintiniz agriniz olmazsa bisey olmaz. Ayni sey benim başıma gelmişti çünkü ordan biliyorum cok gecmis olsun
DnHazrlklar Canım ben de dün düştüm bugün gittim doktora çok şükür kızım iyi yerleri çok güvenli korkma ama kanaman herhangi bir sorun olursa hemen git çok geçmiş olsun
Bekleyenler Teşekkürler hepinize. Bu özel halk otobüsleri ve minibüsler le ne yapacağız. Allah a emanetiz Geçen sene dış gebelikte ilaçla düşmemişti nasip her şey.
Keriminmutluannesi Bekleyenler ağrı falan yoksa bide lekelenme korkma canim☺ Yarin doktoruna söylersin yinede