2 haftadir sağ bileğimde ağrı var 😞 önce başparmağımda başladı. O da bileğe vurdu. Atelle duruyorum. Geceleri diğer türlü uyuyamıyorum. Buz koyuyorum gündüz. Bazen tamamen geçmiş gibi oluyor sonra gene geri geliyor. Meyve sebze soymak, eşyayı kavramak gibi bazı hareketler inanılmaz acı veriyor agridan öte. Doktora gitmedim internette Karpal tunel yazıyor. İlac da kullanmak istemiyorum dayanmaya çalışıyorum. Benim gibi olanlar var mi ? Agrilarinizi nasıl geçiriyorsunuz? Doğumdan sonra geçer deniyor ama doğru mu bilemiyorum