1kiz1anne mucizemucize17 saglikla kullanin insallahh ben de herseyden aldim en on siradayim diye kotu baskislara maruz kalsamda gönlümün istediği oldu aldim😊😍
Unicornn 1kiz1anne Dimi bende öyle düşündüm. Eczaneden yenidoğan için alırım artık yenisini. Sağol canım🌼
Ebrugur2019 Mucizem_01 ohh ohh maşşallah çoraplardan bende alsam mı almasam mı kararsız kaldım çorap takıntım var görünce dayanamıyorum ama almadım pahalı geldi bana benim bir pazarcım var kulaklı şekilli çorapları 1 liraya alıyorum çünkü
Emel0108 Bende gittim 8.45de ordaydım ama 10. Sırada falandım yinede aldım istediklerimi 😂 zaten en çok reflü yatağı için gitmiştim pek rağbet göstermemislerdi yatağa sağolsunlar 😂😂