Hey123 benim doktorum çok yoğun çalıştığı için normal doğumları kabul etmiyor, sadece sezaryeni yaptırıyor (aynı zamanda kendi kliniği car hastaneyle ikisini yürütürken hastalar mağdur olmasın diye) eğer böyle bir durum varsa doktorunuz sizi bilgilendirdiyse doktorunuzu değiştirin