Gecmis olsun, benim de 7 haftalikken cok yoğun kanamam olmustu, pantolonum dizlerime kadar kan olmustu ve dedigin gibi parmak büyüklugunde parcalar dusmustu. Hemen hastaneye gittim bir sorun yok demisti doktorum yine de 10 gun rapor vermisti her ihtimale karsi, evde bol bol dinlenmiştim. Simdi 30. haftadayim hersey normal gidiyor. Doktorun sorun yok dediyse stres yapma, bosuna uzme kendini. Olabiliyor böyle kanamalar maalesef.