Cok halsizim bulantilarim cokk mutfagima giremiyorum.evimde bişe yiyemiyorum surekli biyere gidesim geliyor.evden kacmak istiyorum mutfak tuvalet banyo hep bana kokuyor normalimde kokmuyor aslnda sağ tarafım da.cok.ağrıyor yataga yattigmda rahatszlancakmişim gibi hissediyorum odama gidip yatmak dahi istemiyorum.annemlere dayimlara gittgmde herseyii yiyebiliyorum evimde olsa yiyemem kayinvalidemden Alah binkat razı olsun herseyi yapiyor bana ama midem bulaniyor kokuyor ama baskasinin evinde olsa yiyebiliyorum evimde yemek yapamiyorum bu suree ne zamana kadar devam edecek darma duman oldum😣😣