Kadriye54 yok o olunca genelde onun hemşireleri vs hepsi ilgili alakalı oluyorda o yüzden sordum gerçi oda sinan beyin alacağı tarhanalara, çikolatalara vs ye bağlı 🤦🏻♀️ Adam resmen gelen hastalarından çikolata getirin cinsiyetini söyliyim, eee muayeneye geldiniz yok mu tarhana salça felan diyormuş ya 🤦🏻♀️ Allah korusun 😁 ben sadece muayene olup kaydım oluşsun istiyorum yoksa malesef normal doğum yapamam hem bel fıtığım var hem damar problemim var kalp damar doktorum ıkınma ve kabız olmayacaksın demişti o yüzden kadın doğum hastanesinde beni mahvederler 🙈