Dün demiştim 40 haftalığım kontrole gidicem diye, dün sabah eşimle devlet hastanesine gittik erkenden gerekli gebe izlemlerim yapıldı nst bağlandım ama sancıda yoktu en son nst sonuçlarımla doktora muayene olmak için girdim doktor ultrasonda kilosunu 3900 dedi velakin suyu sınırda gözetim altında tutulman gerekirse suniyle doğurturuz dedi. Ben çoçuktan sebepte eve gidip oğlumuda görmek istedim sonra içimiz rahat etmedi özel muayene oldum oradaki doktor benim için yeterli aslında su dedi ama o kadar fahiş fiyatlarda ki doğumlar inanamadım tekrardan saat iki buçuk gibi` devlete yatış için başvurdum ailem bir Bilgi alamıcaklar diye korktular öle olmadı. Üzerimi değiştirip çatal muayenesi oldum üç santim açıklık vardı . Doktorsancım olmadığından suni takılacak dedi. Kabul ettim . Zaten tetiklemişti alttan muayene sancılarım vuruyordu belime
neyse nstte sancı çıkmaya başladı lavmam yapıldı saat altı gibide suni sancı verildi .kızlar evet acıyor ama normal sancınızı kısa zaman diliminde alıyorsunuz yani Doğum süreniz kısalıyor ben dört saatte 7 cm açıklaga geldim artık o kadar ıkınma vardı ki yere çömelip ıkınıyordum doktorlar devamlı ilgilendiler devlet hastanesi birde sağolsunlar
her çatala çıkardıklarında yapmasınlar diye yapıncada ne olur kesik at kurtar diye yalvarıyordum
neyse artık hazırlandılar tekrar birkaç ıkınmada bebişin kafası çıktı ben neşterle kesip alacak sanıyorum kaç kişi omuzlarımdan ayaklarımdan ve karnımdan bastırdı hatırlamıyorum ama saat on buçuk gibi hiç kesiksiz dikişsiz kızama kavuştuk 3540kilo 😁❤️😊😊 Bu süreçte hep allah a yalvarım beni ve onu tek bırakma beni yaratan beni bu halime koymaz tek bırakmaz diye hep yalvardım dört saatte doğurdum ikinci gebeliğim hanımlar
benimde gebelik hikayem böle oğlumda bile ufak kesik olmuştı ama devlet deyip geçmeyin valla hepsinden allah razı olsun hep ilgilendiler minnettarım hepsine 🙏🏻😁😁😁❤️