t-u-b-a Allah sag salim yavrunu kucağına almayi nasip etsin 🥰 Ben 1 eylülde spinal+epidural kombine oldum. Belimden uyusturuldum. Sezeryan sonrasi agri hissetmemem icin belimde katater biraktilar ve agri geldikce düğmeye bastim , agrim gitti. Ilk gece biraz agrim oldu. Onda da hemsireler agri kesici yapıyor zaten. Ama oyle dayanilmayacak kdr bi agi degil zaten. Birde ilk aksam ayaklarinin uzerine basmakta zorlanacaksin. Bol bol yürü denecek sana. Hemsire ve doktorlarin onerilerine uymani tavsiye ediyorum.gercekten yurudukce iyi geliyor. Kesinlikle korkulbirsey degil. Hem bebeginin dogumuna sahit olmak mükemmel bir duygu😘