Karnım sertleşiyor, kasiklarim aciyor bazen inleten bir agriya donusuyor. 38+2deyim. Bi ara 15 dk da bir gibiydi simdi duzensiz. Yalanci sanci mi ne bu anlamiyorum. Aci eşiği de biraz yuksek bir insanim mahfetmiyorda bu agri beni. Ne yaşıyorum suanda ben ya. Ilk gebelik ne zormuş. Nişanım falanda gelmemisti halbuki. Sizce ne agrisi bu