Dün akşama doğru bir anda belime ve karnıma ağrı girdi ve kanamam oldu hastaneye gittim acile 2 kan aldılar ve düşük tehlikesi var dediler ve 3.kani aldılar sabah 7 de polikinlige gidicem kadın doğum bakicak lavobaya çıktığım da küçüğümu yaptığım da kanamam geliyor ve şu an migdeme doğru giren bir agrim var hiç yasamadinizmi