Iyi geceler hanimlarr , malesef bas agrisi bi iki haftadir bendede var normalde gpnde bir iki saat gelir ve giderdi , ancak iki gündür hic kesilmeddn agriyor, tam basimda degil sag gözümün üstüne sanci giriyor ver cok zorluyor ne yapacagimi bilmiyorm hap yazdi drm bugün yarisini aldim hic istemeyerek ama faydasi olmadi 😞 Böyle bi agri yasayan yada tavsiyesi olan varmi