Nurcn Korona belirtileri vardı geldim test verdim yatış. Verdi ve serum taktılar acaba bı zararı olurmu bebeğe bu son haftada
Esraaelisa1 Nurcn ben bu gün sağlık ocağına gittim ebe korona olan hamile anneler oldu hepside doğum yaptı kendilerinde ve bebeklerinde bir şey yok dedi canım dua et alllaha doğmak üzere zaten ama sen git doktora
Momster Zarari olmaz hic merak etmeyin. Zaten olsa onlar takmazlardi en azindan Allah korun herhangini ni durumda dogacak kivamda Allah’in izniyle
Esraaelisa1 Bazı burda korona olan annelerin postlarını okudum kilo alımı gelişimi durmuş yazan falan gördüm ama sen zaten doğurmak üzeresin erken doğum riskini falan artırıyormuş