FatRam_1703 Gecenin bu saatinde zaten uyumadım birde karnım ağrımaya başladı çok kötüyüm sanki midem bulanıyor gibi ateş bastı neler oluyor anlamıyorum 😢😢 13 haftanın içerisindeyiz bilgisi olan yazsın lütfen eşim uyuyor ne yapacağımı bilemedim
UmayDuruMom FatRam_1703 bende aynı şeyleri yaşayıp birde kusmuştum 30.Haftada enfeksiyondan ve protein kaçağından yatış verdiler 🙄
Derinsema FatRam_1703 kuzum ben 35 haftlaigim gecen gun bir tutu beni o agri ama oluyirum dedim gazida hisseetmiyorum ama neyse sonra biraz spor yaptim otrup kalktim gazimi cikartim.gecmisti cok kotuysen kaldir esini cnm bekleme
Sinemarslannnn FatRam_1703 kanama yoksa ise büyük bir ihtimalle gaz spazmı ama geçmezse bir acil yap derim çok ağrı yapar çünkü
UmayDuruMom FatRam_1703 kasıklarında sırtında felan ağrı varmı o haftada benim sürekli midem bulandıği için hiç gitme gereği duymadım
FatRam_1703 UmayDuruMom Hayır kasiklarimda ağrı yok sırtımda da hic bir ağrı yok sadece karnım ağrıyor sanki içinde birşeyler kıpırdaniyor da sonra geçiyor gibi tuvalete gittim tuvaletim de yok anlam veremiyorum sade soda içtim yatmadan önce o yapmış olabilirmi
Bihto FatRam_1703 soda gaz yapmıştır. Gaz ağrısı adamı süründürür panik yapma. Karnını ov saat yönünde iyi gelir 🙏🏻
Melek_2121 FatRam_1703 gaz yapmış olabilir cnm gaz sancısı da çok öyle oluyor ağrın çok varsa bi doktora görün
Papatya-20 FatRam_1703 gaz sancısı canım üşütmüşüm sen dikkat et yinede sabah doktora git Bi bebegini gör için rahatlasın biz kadınlar efhamlıyız bende yasadım gititm iyki gitmişim antibiyotik yazdı enfeksiyondan olmus
FatRam_1703 Sinemarslannnn Geçti canım ama gerçekten hiç iyi değildim bir anne adayı karnını ovala yazmıs yaptım ve biraz şiddeti hafifledi şu an çok iyiyim🤲
61Aysen FatRam_1703 idarar yolu enfeksiyonu olabilr ablmda olmautu ordan biliyorm karninda sanci olmstu otururkn bi anda kipkirmizi olsmtu dogum sancisi die doktroa gitik enfeksiyon çıkmıştı doktora git istersen baktirmis olursn haftanda erken
Sahika8989 FatRam_1703 ay bende de oluyor gaz o gazz 😑 birde bende irb var yani bagirsaklarimda oda mahvediyo bide hamilelik ekleniyo uzerine iyice mahvediyo yakinda gecer 💗
Asel61 FatRam_1703 gaz sancısı olabilir bana da olmuştu bi kere sabah şiddetli ağrı ile kalkmıştımve sonradan öğrendim gaz sancisiymis 3 tane sarma.yemistim akşamdan o yapmisti