606060 Cok gecmis olsun. Benim de disim curumustu..cok derinde olmadigi icin doktorum uyusturmadan dolgumu yapmisti. Simdi de emziriyorum bu sefer de dis etim iltihaplandi. Dişinol doye bir sivi var eczanelerde satiliyor. Ondan kullandim. Karanfil gibi kokuyor ayni. Onuu disime, dis etlerime suruyorum. Bir nebze de olsa rahatlatiyor. Antibiyotik kullanmamak adina internetten arastiedigimla sarimsak ile tampon yapin diyordu ama yaptim fayda goremedim. Dişinol cok iyi geldi. Emzirirken doktorum sorun olmayacagini soyledi, sanirim.hamilelikte de olmaz. Cunku yutulan birsey degil zaten, tükürüyorsun pamukla disine surup.