rabis75 Merhabalar şuan 38inci haftama girdim hafataya cuma günü sezeryan günü aldık normal doğum çok istiyordum ama çatı muayenesinden sonra canım çok acıdı korktuğumdan sezeryan istedim bide bebeğim iri olduğundan 2 hafta önde gitti hep
Nurcanyildiz rabis75 hayırlısı olsun 🤲🏻 Allah kurtarsın 💕🥰 buarada fiyat farkı oluyor mu hastanenizde isteğe bağlı ya hani
bttlll- rabis75 sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻 Benimde karı muayenem kötü geçti ve doktorum kendini çok sıkıyorsun bebeği riske atmayalım sezaryen yaparız dedi. Hayırlısı böyleymiş 🤷🏼♀️💁🏻♀️
Gunsss rabis75 rabis75 benimde öyleydi bebiş biraz iriydi korkumdan 39 da Sezeryan oldum. Spinal yapıldı 1 hafta oldu bugün pek bişeyim kalmadı çok şükür