TgceSrbst benim canım çok tatlıdır ben dayandıysam hepiniz dayanabilirsiniz😂 korkulacak bişey değil hatta çok güzel bişey inanın o an herşey kendiliğinden ilerliyor. Sonuca odaklanın. Sancılarda öyle dayanışmayacak türden değil ki ben suni sancı destekli doğurdum dikişlerim atıldıktan sonra hemen ayaklandım sanki bikaç dakika önce doğuran ben değilmişim gibi. Sancılara dayanabiliyosunuz zaten sürekli bi sancı olmuyor. Ara ara giriyor. Dinlenme fırsatınız oluyor. Sancı geçince normalsiniz sanki hiç bişey olmamış gibi. Doğum anında da sancı yok zaten doğum başladığı an sancı kesiliyo sadece ıkınma isteği oluyo büyük abdestiniz varmış gibi hissediyosunuz halbuki gelen bebek. Valla doğum yapalı 1,5 ay oldu. Şimdi inanın tekrardan doğurmak için can atıyorum oğlum büyüsede bir kez daha yaşasam o anı 🥰