Nur_yunus ye canm afiyet olsun zaten 5. Haftasın eminim ki herşeyi yiyemiyorsundur sütle beraber bol bol tüket şuan bebeğin zaten senin kanından besleniyor hem ileriki haftalardada olsan canın istiyosa ye bu kafa bana aşırı saçma geliyor sanki burdaki herkes çok doğal besleniyormuş gibi yorum yapıyor hepimiz yiyorz 33. Haftadaym herşeydende yedim şükür kendimi hiç kısıtlamadım yabancılar herşeyi hazır tüketiyor 😀 sen içini ferah tut istediğini ye asıl aklında kalacak şeyi yemezsen zarar abartmadan tüketebilirsin 😬