Mervedkn 36+5 olduk bizde canım dün aynı durumdan doktoruma gittim ve bebeğimin başı çok aşağıya inmiş sık idrara çıkma ve kasık ağrın olur dedi ve öyleydi ekstra bir şey yapmadı eğer bebek toplanması belirli dakikalarda düzenli olursa hemen gel dedi bende kendimi takipteyim rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin