Arkadaşlar bebeğim 2 haftadır sürekli bir tarafa toplanıyordu ve büyüdükçe Ağrı yapmaya başladı. Dün karnımda oluşan Anlayamadığım kasılma tarzında ağrı nedeniyle doktora gittim ve doktor bebeğin başının aşağıya indiğini söyledi. 16 haftalık hamileyim. Rahim ağzına baktı açılma yoktu Allahtan. Serum ve kalçadan iğne yaptılar. Haftaya birdaha çağırdı bu durumu yaşayan var mı😣