Oyku44 ah maalesef burda gördüklerimiz duyduklarımız kadarıyla devlet hastanelerinin geneli böyle … vicdanlı insanlara denk gelmek önemli . Nasılsa her ay tıkır tıkır maaş yatıyor diye insanların umrunda olmayabiliyor . Bu meslekleri gerçekten vicdanı olup , işimi hakkıyla yapacağım diyen insanlar yapmalı .yoksa diğer Türlüsü insanlara eziyet , travma