Nrye27 15+3 doktor kontrolü yarın cinsiyeti sabırsızlıkla bekliyorum sağlıkla 🤲 Bu zamanlarda öğrenen var mı anneler 🐣
Burcin-98 Nrye27 bende 15+5 im ve pazartesi öğrenicez eğer gösterirse tabi,o kadar heyecanlı bi bekleyiş ki🥰
BetDoy Bende 12 +4 de öğrendim :) bu hafta. çıkıntı gördüğü için büyük olasılıkla erkek dedi inşallah yanılmaz çünkü bende öyle hissediyorum ve kendimi alıştırdım oğlummm diye seviyorum 😻