Gulbahar Benim ilk hamileligim den 6sene geçti ve doktor bana bugün normal yapabilirsin dddi😣ama ben korkuyorum sezeryAndan sonra normal doğum yapan varmı
NaimeYilmaz Gulbahar tabiki çok var etrafta doktorunuzu tebrık ederm bu tecrubeden gerı kalmayn bence saglıgınız el verıyorsa 🙏