Cemrenur Kubrasnyrt ben 30 haftaligim e bebegin uygulamasinda 8. Ay yazıyor 🙄 ama bi liste görmüştüm o mantıklı geldi. 31den 35e 8. Ay. 35 ten sonra 9. Ay yazıyordu. Ben buna uyucam şahsen 😂
sukayhanacar Kubrasnyrt https://imgyukle.com/i/5UBJLs https://imgyukle.com/i/5UBnob burdan takip edebilirsiniz🌸
sukayhanacar Ebruyavuz0 her ay 4 hafta çekmediği için bazı ayların 5 hafta çektiği için olabilir mi ? 4 hafta hesabı yapılmaz gebelikte. tablo attım zaten bakarsanız ordan takip edersiniz