Kolay gelsin arkadaşlar size bişey danışmak istiyorum ben 13+4gunluk hamileyim 10gun önce ikili tarama testi yapıldı bugün sonucu aldim doktor bana yüzde bir ihtimal down sendromlu olabileceğini söyledi dünyam başıma yıkıldı o an. Fakülteye gidip bebeğin suyunu aldirip tahlil yapsınlar dedi bunun riskli olup olmadğını sordum düşük riski var dedi bunuda göze almak istemiyorum sizce yüzde birlik bi ihtimalle bebeğim down sendromlu olur mu.