Evet bende Emre uysala gidiyorum çok çok memnunum 2 sene önce doğum yaptım şimdi tekrar hamileyim 2 sene önce medicana da 4250 ye yaptım şimdi 7.500 diyor medicanaya pembe mavi 8500 acı badem 12.500 yani evet fiyatlar çok uçmuş bir arkadaşım pembe mavide dışarıdan doktorla 6.bine yaptı doğumunu nasıl oluyor anlamadım doktoruna göre mi fiyat veriyor bu hastaneler acaba