Bsraozturk canım çok şükür 5 gündür emmiyoruz karar aldım bir anda kestim hiç göstermedim öyle bişeyler süreyim tiksinsinde yapmadım 2 güne unuttu biraz mızmızlık var hala tabi ama olucak o kadar en azından artık iki yavrumada zararı olucak mı diye düşünmüyorum inşallah iştahıda açılır yavrunun ben mama desteğini arttırdım bu ara meme aradığında vermek için