Kızlar çiğ köfteciler artık etli çiğ köfte satmıyormuş yasakmış doğru dimi ya. Kırk yılda bir canım Çiğ köfte çekti eşim almış gelmiş yedim yedikten sonra aklıma geldi ula bu etli değil dimi diye 🙄 eşim de sormamış etsiz mi diye 🙄 ama okuduğum kadarıyla etli çiğ köfte satmak zaten artık yasakmış.ı zamn benim yediğimde etsizdir dimi🙄 Hadi beni biraz rahatlatın yasak diyin 😔🙅♀️ toksoplazma olayından oldum olası çok korkuyorum 😔Bi kerecik yemiş bile olsam bulaşmaz dimi ya hemen 🙄