Aliiimerve18 Çatlak kremi önerisi olan var mu işe yarayan 4. Ayımdayım alıp kullanmak istiyorum tavsiye verirseniz sevinirim
Meriwa Aliiimerve18 hamileliğin ilk zamanlarında kullansaydınız daha cok faydasını görürdünüz doğum yaptım ben hiç çatlamadım mesela geç kalmıssınız genetiğinizde yoksa da çatlamazsınız oda ayrı bi konu
haziranin25i Aliiimerve18 benim cildim yağlı olduğu için çok kurumadı şükür ki 🤲🏼 12.haftamda incia ile başladım 23+4 deyim hala incia kullanıyorum inşallah çatlamam 😂