Yakannes Tugcetugce42 devlete gidiyorum canım şuan normal görünüyor doğum. Ilk gebelik. 41e kadar bekleriz dedi doktor gelmezse suni sanci dedi. Inşallah sağlıklı ve kolay bi şekilde kendiliğinden gelir ve normal olur da, sezeryana gerek kalmaz 🙂
Tugcetugce42 Yakannes inşallah canım Allah herkesin gönlüne göre versin seninde gönlüne göre versin 🙏🙏
zepbjk Yakannes Mesleğin ne tam olarak ? 40 haftayı geçersen geçen süre sonraki izninden düşülmez merak etme 👍🏻 Doğurmana bak rahat rahat 😃
Yakannes zepbjk memur değilim. Kamu kurumunda hizmet alımı personeliyim. O yüzden ekleme olmuyor diye biliyorum.
nidarcn Annesivekizisii aynı durumdaydım hiç bi şekilde sancı çekmeden tam 39.haftada adet sancısı gibi girdi hiç umursamadım çünkü doğum sancısını daha yüksek bişey bekliyodum yinrde tedbir amaçlı gittim 6 cm açılma varmış brklrnmedik bi anda doğurdum😂
Rumysa Benimde 3 santim acikligim var ama bebek yukarda dogum pozisyonu almamış galiba sezaryan olur 9 gün kaldı doguma 38 hafta 5 gunluk olduk 🤓