Melikeugurlu Haftadayız Kızım için alışverişe başlıcaz. Ama banyo bakım ürünleri için hangi marka alacağıma karar veremiyorum. Önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler
Meriwa Melikeugurlu mustelanın yeni doğanlar ün şampuan ve kremini aldım canm kullanıyorum bebişde cok memnunum ben
yagizefeninannesi Melikeugurlu ben de bugün mustelanın ürünlerini aldım, şampuan, losyon, bebek yağı, konak önleyici biraz pahalı ama en azından yenidoğanı atlatana kadar mustela kullanmayı düşünüyorum içeriği temiz olduğu için
Ga0312 Melikeugurlu ben şampuan olarak hem dalin hem unibaby aldım. Vücut ut losyonu ve masaj yağı olarak nivea aldım canım
Deletedmom399 Melikeugurlu şampuan mustela aldık canim. Yag losyon önermedi doktorumuz. Ama doğum sonrası masaj için bisey almam lazım tekrar soracağım.
Aynurgokagac Ga0312 dalinin içinde cok faZla kimyasal var yenidoğan için cok uygun değil bence biraz daha araştırın ama uni gayet iyi onu gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz
Zeyneppderin Ga0312 canım dalini kesinlikle kullanma derim evet eski bi marka kötü değil ama acayip cildinde kuruluk yapıyor bebeğin
Ga0312 Aynurgokagac biliyorum canım bem ilk bilemeden dalin almıştım. Sonra araştırınca unibaby aldım. Ama dalinde duruyor öyle ondan yazmak istedim unşbaby kullanıcam zaten. Teşekkür ederim yinede 😘😘🥰🥰
Ga0312 Zeyneppderin biliyorum canım sonradan öğrendim ama almıştım artık o yüzden sonradan gidip unibaby aldım ama dalinde kaldı elimde malesef
Cemrenur Melikeugurlu pişik önleyici kremini bübchen aldım kesinlikle tertemiz ve çok etkili. Şampuanı ve yağı dalin aldım.
Kybele23 Melikeugurlu ben şampuan mustela aldım 500 ml 6 ay falan gidiyor diyor kullananlar ki hergün yıkayanlar bizim kız kış bebeği Bi de daha uzun gider. Bebek yağı mustelanınki kötü kokuyor kullanamadım dedi arkadaşım ben de bübchen in bebe yağını aldım pişik kremini de bübchen aldım mustela da bübchen da içerik olarak temiz