Bebikinannesi Minigimm2020 Bebek baskisi ile geliyor olmasin. Dogumun yaklastikca artiyor herhalde bende 37. Haftaya yakinim bazen o kadar yogun geliyor ki nisan saniyorum
Bebikinannesi Minigimm2020 Evet ilk gordugumde bende tedirgin olup internetten baktim.Eger renksiz saydam nisan olursa bir avuc ici kadar geliyor diye okumustum. Zaten arkasindan ne su ne sanci geldi.
Bebikinannesi Minigimm2020 O kadari hakkinda bilgim yok cunku herkesin yapisi farkli oluyor. Kimi kanama kimi leke kimi akinti seklinde oldu diyor. Ben artik hangisini gorursem doktoruma soyleyecegim herhalde 😬
Firfir90 Benim de 37. Haftamda bembeyaz parça şrklinde akıntım vardı normal değil enfeksiyon olabilir demişti fitil verdi geçti.
Anurbasgem Bende de oluyor ve daha 32 ci haftadayım herhalde normaldir böyle bişey gelmesi 🤔 doktora sormak lazım
Firfir90 Doktora sormakta fayda var ben de sarı ya da kokulu olmayınca kendi kendime normaldir heralde demiştim sorunca normal değil dedi fitil yazdı. Benim bildiğin beyaz krem gibiydi